تحقیق , مقاله , پاورپوینت , پروژه , کارآموزی , طرح توجیهی

اطلاعیه فروشگاه

در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید. در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید. پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود. راه های ارتباطی با ما تلگرام 09215345095 ایمیل akhalili17@yahoo.com

پاورپوینت با موضوع مديريت کيفيت فراگير TQM

پاورپوینت با موضوع مديريت کيفيت فراگير TQM

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل : .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد اسلاید : 51 اسلاید

قسمتی از متن .ppt :

مديريت کيفيت فراگير TQM

مديريت کيفيت فراگير *TQM

1- تعريف واژه ها و اصطلاحات
2- تاريخچه مديريت کيفيت فراگير
3- برخي از تفاوتهاي مديريت کيفيت فراگير با مديريت سنتي
4-  ويژگيهاي مديريت کيفيت فراگير
5- فرضيات و اصول مديريت کيفيت فراگير
6- اركان فلسفي مديريت جامع كيفيت
7- اهداف مديريت کيفيت فراگير
8- نقش مديريت کيفيت فراگير
9- اجزاء مديريت کيفيت و ابزارهاي لازم براي به کارگيري مديريت کيفيت فراگير
10- زمينه‌سازهاي مديريت کيفيت جامع
11- عناصر ساختاري مديريت فراگيرکيفيت
12- نقش مديران ارشد در مديريت جامع كيفيت
13- مراحل اجرايي مديريت جامع کيفيت
14-روش ارتقاي فرايند FOCUS - PDCA
15- ارتقاي فرايند و ارتباط آن با TQM ، برنامه ريزي استراتژيك و تغيير ساختار
16- دست‌اندازهاي جاده مديريت کيفيت فراگير
17- علل ناکامي مديريت کيفيت فراگير
18- بررسي نقش مديريت  کيفيت فراگير در هنگام بروز بحران در سازمان‌هاي مختلف
19- نمونه‌هايي از سازمان‌هاي استفاده‌کننده از TQM
20-  بررسي نقش مديريت  کيفيت فراگير درآموزش سازمانهاي دانش آفرين
21- نتيجه گيري


1- تعريف واژه ها و اصطلاحات

مشتري چيست ؟
شخص يا واحدي كه نتيجه كار شخص يا واحد ديگر را دريافت مي كند  مشتري ناميده  مي شود .
براي يك سازمان دو نوع مشتري وجود دارد :
مشتري خارجي
مشتري داخلي

كيفيت چيست؟
دستيابي به استانداردهاي از پيش تعيين شده
استانداردها با توجه به نيازها وانتظارات مشتري ها مشخص ميشوند.
بايد بطور مستمر در استاندارد ها تجديد نظر شود.
كار درست را بار اول درست انجام دادن و دفعات بعد بهتر انجام دادن.
 اين تعريف متضمن تصميم گيري كيفي، اجراي كيفي وارتقاي مستمر مي باشد.
به نيازها و انتظارات منطقي مشتريها پاسخ دادن
زير بناي تحولات اساسي در سازمانهاي ارائه خدمات در دو دهه اخير

 تعريف مديريت کيفيت جامع:
TQM يک شيوه بهبود يافته تجارتي است. تکنيکي اثبات شده براي تضمين بقا در دنياي رقابتي. TQM فرايند توسعه فردي و تشکيلاتي است که هدف آن افزايش سطح رضايت همه افراد مربوط به سازمان از قبيل مشتريان، تامين کنندگان، سهامداران و کارکنان است. TQM از سه واژه، Total به نشانه کليت داشتن؛ Quality، به نشانه درجه برتري يک محصول و يا خدمت؛ و Management، به نشانه کردار، هنر و يا شيوه کنترل و رسيدگي و. . . است.


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
fileTQM_1919536_3091.zip1.7 MB