تحقیق , مقاله , پاورپوینت , پروژه , کارآموزی , طرح توجیهی

اطلاعیه فروشگاه

در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید. در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید. پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود. راه های ارتباطی با ما تلگرام 09215345095 ایمیل akhalili17@yahoo.com

پاورپوینت درباره قوانين و مقرارت حرفه اي در پرستاري

پاورپوینت درباره قوانين و مقرارت حرفه اي در پرستاري

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل : .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد اسلاید : 83 اسلاید

قسمتی از متن .ppt :

 

 

 

 

قوانين ومقرارت حرفه اي
در پرستاري

اصولی که برای پیشگیری از درگیریهای قانونی باید توسط پرستاران رعایت شود:

رعایت استانداردهای خدمات پرستاری (حرفه ای)
ارتباطات و ارتباطات حرفه ای
رعایت اصول اخلاق و اخلاق حرفه ای
آموزش به بیمار(مددجو)
اصول ثبت و گزارش نویسی

استانداردهای خدمات پرستاری (حرفه ای)

تعریف:  استانداردهای پرستاری توافق هایی هستند که جهت سنجش فعالیت ها به کار می روند و موجب تعیین انتظارات برای مراقبت های پرستاری موثر و ایمن می شوند.

اصول توسعه استاندارد های حرفه ای:
تمام پرستاران مسئول تصمیم گیریها و اعمال خود در حفظ کارایی شغلی خویش هستند.
مددجویان کانون مرکزی خدمات حرفه ای پرستاران و مشارکت کننده در فرآیند تصمیم گیری هستند.
هدف از کار حرفه ای دستیابی به بهترین برآیند ممکن (احتمالی) برای مددجو است که با هیچ عامل خطرسازی مواجه نباشد.
پرستاران به طور مداوم دانش خود را به وسیله آموزش ، تجربه و ارزشیابی نهایی ارتقاء می بخشند.
یک استاندارد ، عبارت قابل اطمینان معتبری است که اساس حرفه ای و قانونی کار پرستاری را تشکیل میدهد.
استانداردها معیارهای عملی را برای پرستاران نشان میدهد
 در نهایت استانداردها به درک بهتر و احترام به نقش های گوناگون مکمل پرستاران کمک می کنند.

استانداردهای حرفه ای

پاسخگویی Accountability
کسب صلاحیت مداوم Continuing Competece 
اخلاق حرفه ای Ethics
دانش Knowledge
کاربرد دانش   Knowledge Application
رهبری Leadership
ارتباطات و ارتباطات حرفه ای @ Relationships Professional Relationships

پاسخگویی: پرستاران مسئول  عملکردهای خود و پیامدهای آنها هستند.
کسب صلاحیت مداوم: پرستار باید صلاحیت خود را حفظ کرده و به طور مداوم بهبود بخشد.)با همکاری و مشارکت در برنامه های تضمین کیفیت و استانداردسازی)
اخلاق حرفه ای: هر پرستار باید عقاید ، رفتار و باورهای خود را بر اساس استانداردهای حرفه ای و اخلاقی حفظ کرده و ارتقاء بخشد.
دانش: پرستار از طریق آموزش پایه ، آموزش مداوم و دانش مرتبط با عملکرد حرفه ای خود را دارا میباشد.
کاربرد دانش: کیفیت عملکرد بالینی پرستار ، کاربرد دانش و معلومات او را منعکس می کند.

رهبری: رهبری نیاز به دانش از خود ( درک عقاید شخص و ارزشها و آگاه بودن از چگونگی  اثرات رفتارهای فردی بر دیگران) ، احترام ، اطمینان ، صمیمیت ، دید مشترک و یادگیری دارد. رهبری تنها محدود به پرستاران در جایگاه رسمی رهبری نمیباشد.کلیه پرستاران بدون در نظر گرفتن موقعیت های کاری خود فرصت هایی برای رهبری دارند.
ارتباطات و ارتباطات حرفه ای: ارتباطات شامل ارتباطات درمانی بین پرستار و مددجو و ارتباطات حرفه ای با همکاران و اعضاء تیم مراقبت و سایر گروههای درمانی می باشد.


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
ghavanen-v-moghararat-herfei_1882264_9422.zip850k