تحقیق , مقاله , پاورپوینت , پروژه , کارآموزی , طرح توجیهی

اطلاعیه فروشگاه

در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید. در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید. پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود. راه های ارتباطی با ما تلگرام 09215345095 ایمیل akhalili17@yahoo.com

پاورپوینت با موضوع 20 گام عملياتي در مديريت بحران سازمان هاي بزرگ و پيچيده

پاورپوینت با موضوع 20 گام عملياتي در مديريت بحران سازمان هاي بزرگ و پيچيده

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل : .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد اسلاید : 32 اسلاید

قسمتی از متن .ppt :

 

 

 

 

20 گام عملياتي در مديريت بحران سازمان هاي بزرگ و پيچيده

گام اول: تعريف بحران:

بحراني در حقيقت واقعه اي ناخوشايند و غير قابل انتظار است.
- سازمان هاي بزرگ به دو شكل بااين واقعه مواجه مي شوند.
1- بحران فيزيكي
2- بحران روابط كاري و نيروي انساني
در تعريف جامع بحران هر نوع واقع ناخوشايند فيزيكي و انساني در بر مي گيرد.

گام دوم : ضرورتهاي شناخت بحراني

اگر واقعا رهبران سازمان ها به همراه مديران ارشد و مياني بخواهند بحران رادر يك سازمان حل نمايند نياز به ريشه يابي بحران دارند.
ريشه هاي بحران( فيزيكي و روابط كاري و نيروي انساني) عبارتنداز:
بحران عدم اطمينان در سيستم
بحران سوانح و فقدان ايمني
بحران ناآرامي هاي رهبري
بحران اشكالات سيستمي
بحران بودجه و شرايط خاص مادي
بحران اقليمي و قوم مداري
بحران فقدان ارتباطات سازماني

گام سوم: برنامه ريزي در بحران: 

مهمترين چالش رهبران سازمان هاي بزرگ و پيچيده، نحوه مقابله با بحران است.
بسياري از رهبران فلسفه برخورد با بحران را بيشتر با رويكرد بحران فيزيكي مورد سنجش قرار مي دهند.
بحران هاي فيزيكي داراي شرايط يكسان در تمام سازمان هاي بزرگ و پيچيده است.
اين شرايط شامل تشكيل كميته بحران، بررسي موضوع بحران، تعيين كادر فني در بحران و انسجام نيروها در يك وضعيت خاص بحراني        مي باشد.
بحران فيزيكي بيشتر بر آتش سوزي ، سيل، عدم فروش محصول، تخريب منابع و انبار متمركز است.
اما بحران در روابط انساني- سازماني با شاخصه هاي فيزيكي كاملا متفاوت است.
بحران روابط انساني- سازماني نياز به ابزار برنامه ريزي شده مانند:
شناخت بحران
شناخت زير شاخه هاي بحران و عوامل تشكيل دهنده بحران
عارم تصميم گيري سريع در حل بحران
تشكيل كميته باورBelieve committee
شناخت عوامل تشكيل دهنده
تعيين عوامل تصميم گيري در بحران( مقطعي- خطي- آرمان ساز)
اجراي عوامل تصميم گيري
تعيين حلقه باور در كميته جهت اجراي عوامل و كنترل نظارت


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
modiriyate-bohran_1858233_1149.zip203k





پاورپوینت با موضوع مدیریت بحران و بازاریابی در شرایط جدید

پاورپوینت با موضوع مدیریت بحران و بازاریابی  در شرایط جدید لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : 77 اسلاید قسمتی از متن .ppt :         مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید بیست سال دیگر،از کارهائی که نکرده ایم بیش از کارهائی که انجام داده ایم، افسوس می خوریم . از این رو باید لنگر ها را برگیریم، از بندر دور شویم،باد در بادبان خود بیاندازیم ، ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

پاورپوینت با موضوع مدیریت و فرهنگ کسب وکار (بازاریابی و بازار شناسی)

پاورپوینت با موضوع مدیریت و فرهنگ کسب وکار (بازاریابی و بازار شناسی) لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : 65 اسلاید قسمتی از متن .ppt :         مدیریت و فرهنگ کسب وکار بازاریابی و بازار شناسی تعاریف بازاریابی (MARKETING )   بازاریابی شامل شناخت نظام بازار و نیازها و خواسته هاورفع آنها ازطریق مبادلات مطلوب است .   بازاريابي يعني انجام فعالي ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

پاورپوینت با موضوع مدیریت مالی (سیاست سرمایه در گردش)

پاورپوینت با موضوع مدیریت مالی (سیاست سرمایه در گردش) لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : 32 اسلاید قسمتی از متن .ppt :         مدیریت مالی فصل اول جلد دوم EMBA سیاست سرمایه در گردش مدیریت سرمایه در گردش از مهمترین بخش های مدیریت در سازمان بوده و عهده دار مدیریت دارایی های جاری در فعالیت های روزانه است.وباید از طریق برنامه ریزی میان ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

پاورپوینت جامع و کامل درباره بازاريابي و مديريت بازار

پاورپوینت جامع و کامل درباره بازاريابي و مديريت بازار لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : 279 اسلاید قسمتی از متن .ppt :         بازاريابي و مديريت بازار نام درس: بازاريابي و مديريت بازار تعداد واحد: 3 منبع: بازاريابي و مديريت بازار اهداف درس آشنايي دانشجويان با: مفاهيم و تعاريف مديريت بازار و جايگاه آن انواع بازار و محيط بازاريابي ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان