تحقیق , مقاله , پاورپوینت , پروژه , کارآموزی , طرح توجیهی

اطلاعیه فروشگاه

در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید. در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید. پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود. راه های ارتباطی با ما تلگرام 09215345095 ایمیل akhalili17@yahoo.com

پاورپوینت منشور ارائه خدمات

پاورپوینت منشور ارائه خدمات

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل : .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد اسلاید : 28 اسلاید

قسمتی از متن .ppt :

 

 

فهرست مطالب

تعريف منشور خدمات

اصول منشور ارائه خدمات به شهروندان

ذي نفعان منشور خدمات

عناصر اصلي و كليدي يك منشور خدمات

  مراحل تهيه يك منشور خدمات

روش نگه داري و بازنگري منشور خدمات

استانداردهاي تدوين منشور خدمات

نتيجه گيري

تعريف منشور خدمات

ابزاري قدرتمند براي استفاده وزارت خانه ها و دستگاههاي دولتي در جهت ايجد بهبود مداوم در ارائه خدمات به جامع است.
ابزاري براي نوسازي دولتها و ايجاد نگرش تمركز بر مراجعان و خدمت گيرندگان (مشتريان) و ترويج فرهنگ شفافيت و پاسخگوئي مي باشد.
ابزاري براي ارائه خدمات بهنگام و شناخت بهتر نيازمنديهاي گروههاي مختلف خدمت گيرندگان است.

اصول منشور ارائه خدمات به شهروندان

شرح وظايف شهرداري چيست و چه كارهايي را انجام مي دهد؟
چگونه مي توان با شهرداري ارتباط برقرا نموده و خدمات دريافت كرد.
استانداردهاي خدمتي كه مراجعه كنندگان مي توانند رعايت آنها را از شهرداري انتظار داشته باشند.
مراجعه كنندگان چه استانداردهاي خدمتي را بايد از شهرداري داشته باشند.
حقوق اساسي و مسئوليت هاي مراجعه كنندگان چيست؟
روش دريافت بازخوردها و نحوه رسيدگي به آن چگونه است؟ (پيشنهادات و شكايات)
به جاي تشريح فعاليت هاي جزئي بر موضوعات كليدي و مهم تمركز دارد.
يك سند زنده و جاري است كه بايستي پا به پاي تغيير شرايط تكامل يابد.
براي دستگاههايي مورد نياز است كه بطور مستقيم با مردم در ارتباط هستند.
در صورتيكه دستگاهي داراي چند گروه مراجعه كننده مي تواند چند منشور خدمت داشته باشد.

عناصر كليدي و اصلي يك منشور

معرفي سازمان به مراجعان (ارائه اطلاعاتي درباره سازمان به مراجعان)

نحوه ارتباطات مراجعه كنندگان

استانداردهاي خدمات به مراجعان (اجباري)

تعيين حقوق و مسئوليتهاي مراجعه كنندگان

روش دريافت بازخوردها و نحوه رسيدگي به آن چگونه است؟ (شكايات و پيشنهادات)

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
ManshooreEraeKhadamat_1852399_6027.zip364.8k